۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

وحدت تنها راه پیروزی است/22 بهمن نزدیک است


مناظره های تلویزیونی هم بعد ار 5 جلسه به اتمام رسید که دو جلسه آن معاشقه بود تا مناظره و نشان داد تحمل شنیدن صدای مخالفان وجود ندارد و نکاتی در آن مطرح میشود که باعث ایجاد هزاران پرسش دیگر میشود مناظره ها پایان یافت و فضای باز سیاسی هم بعد از 3هفته شکست خورد . اگر از ماه گدشته به حرکات رژیم نگاهی بیاندازیم متوجه تمایل به ایجاد اختلاف در بدنه جنبش سبز هستند که در موارد بسیاری موفق نبودند اما در چند مورد جزئی توانستند اختلافی ایجاد کنند که با هوش بالای جنبش سبز طرح توطئه شان شکست خورد . از ترور استاد دانشگاه تهران ، نامه خاتمی به خامنه ای و بازیهای مشایی گرفته تا دروغ پراکنی فالس نیوز در تحریف سخنان شیخ اصلاحات که داشتند یه موفقیت هایی به وجود می آوردند که با مصاحبه های سبز بانو زهرا رهنورد و مجتبی واحدی و محمد تقی کروبی و در آخر مصاحبه کوتاه کروبی خاتمه یافت اما هنوز دنباله های رژیم راه افتاده اند و این رو علم کرده اند و هر روز در رادیو می نشینند و در به اصطلاح مناظره ها میگویند کروبی توبه کرد فهمید اشتباه خودش رو و از این حرفهای پوچ که میدونیم حتی در بین خودشان هم شنوایی نیست اما میرسیم به اعدام جوانان بی گناه این مرز و بوم که دیروز به ناحق اعدام شدند که الحق جا دارد آنها را شهید بنامیم . دوستان تا 22 بهمن فرصت کمی باقیست و رژیم مشغول انداختن تمام برگهایش است و به هر حال روزی این برگهای سوخته اش تمام میشود ولی تمام آس ها دست ماست پس سعی کنید در این مرحاه ظرفیت خود را بالا برده و به دنبال ایجاد اختلاف در جنبش نباشید که مطمئن باشید با ایجاد اختلاف عقیدتی حکومت پایه های ویران شده اش را زمانی که ما مشغول تقسیم سهم و یا دعوا هستیم میسازد.
باتوجه به شرایط حساس و ویژه 22 بهمن لازم است تا دوستان تبلیغات را در فضای جامعه گسترده کنند و به دنبال آوردن تمام دوستان وآشنایان خود در راهپیمایی باشند چون اگر اتفاق خاصی پیش نیاید این آخرین اعلام قدرت ما در خیابان در سال 88 است پس دوستان خارج و داخل سعی در هرچه سبز تر کردن این مراسم کنند .
رییس جمهور موسوی و شیخ مهدی هم در موقع مناسب بیانیه میدهند و دوباره امید فوق العاده ای در جنبش ایجاد میکنند پس نگران نباشید و منتظر بیانیه آنها نمانید.
جنبش سبز 22 بهمن قدرت خود را به تمام کودتاگران و غاصبان حق ملت نشان خواهد داد و شعار دولت سبز ملی و جمهوری ایرانی  را فریاد خواهد زد .
آبروی جنبش در گرو 22 بهمن است بشتابیم که وقت تنگ است

۲ نظر:

  1. با سلام به روح پاک شهیدان راه خرد و ازادی
    رژیم خونخوار اخوندی در استانه اغاز دوباره اعتراضات مردمی در روز 22 بهمن دست به جنایتی تازه زده و با به شهادت رساندن دو تن از عزیزان مبارز این مرز و بوم در صدد ایجاد هراس در میان مردم معترض است.
    امروز وظیفه هر ایرانی وطن پرست در حمایت از راه و هدف این شهیدان است. امروز روز سکوت نیست. چرا که اگر ساکت بمانیم به زودی نوبت به ما هم می رسد. ما مردم ایران با یکدیگر عهد و پیمان میبندیم تا گرفتن انتقام خون شهیدانمان از پا ننشینیم . امروز وظیفه هر انسان ازادیخواه در ضربه زدن به حکومت شیطان است که با حیله و نیرنگ خود را حکومت الله معرفی مینماید. حکومتی که در صدد نابودی صلح و دوستی در کره خاکی است.
    سران کشور های دیگر دنیا باید بدانند هر گونه مذاکره با این رژیم ضد مردمی و جنایتکار تنها اشتباهی بزرگ در تاریخ است که هرگز از یاد مردم ایران نمی رود

    پاسخحذف
  2. زنده باد آزادي .... مرگ بر ديكتاتوري

    پاسخحذف